maanantai 30. huhtikuuta 2012

Mammalassa

Mammalassa - hih hassu nimi/sana.. No mutta kuitenkin.

Tänään suuntana oli Marttila. Eli mentiin mamin mamman luokse maaseudulle kahville :) Tai Juuso vain joi kahvia ja söi kakkua. 

Toi jälkiliina on tosi kiva keksintö! Nyt sain juosta ja mennä miten halusin ja se oli tosi kivaa! Ei mua häirinnyt yhtään se perässä tuleva naru.
Ja nyt testattiin myös pitääkö se paikkaansa, ettei naru sotkeenu oksiin ja puskiin - ja kyllä pitää! Mami kävi katsomassa vanhan kissansa hautaa (Aatu k. 1991) ja mä juoksin metsään perässä, enkä sotkeentunut mihinkään :)

Sitten kun sain mennä ja juosta pihalla ihan rauhassa, löysin aivan ihanan hajun maasta! Tai taisin olla ainoa, kenen mielestä haju oli ihana.. Kierin ja möyrin kuin hullu siinä ainakin 10min! Noh kun juoksin mamin luokse innoissani pienen kiehnäämisen jälkeen kaikki alkoivat yökkäilemään :o ? Mami haistoi mua ja meinasi oksentaa. Olin kierinyt jonkun eläimen? pissassa/ulosteessa. Kotona jouduin pesulle -.-


"Jeee hauskaaaa"


Siellä mä seikkailin yksin =)




Aatu kissan hauta. Ihme, että ristikin on vielä pystyssä vaikka siitä on jo 21 vuotta.

Etana, etana näytä sarves onko huomenna pouta? :) ps. mami löysi tän etanan mun turkista..... kierimisen jälkeen.

  
HYVÄÄ VAPPUA !!

3 kommenttia:

  1. Kyllä tuollainen juoksuliina on kätevä. Meilläkin on sellainen, tosin itse tehty. Mieli tekisi tuollaista, joka takuuvarmasti ei jää mihinkään kiinni, sellainen äkkipysähdys voisi olla jopa kohtalokasta. Ehkä tilaan...
    Katselin koko blogin läpi ja sanoa täytyy, että Roomeo on todella nätti koiruliini. Näyttää pienehköltä ja sirolta, paljonko Roomeo painaa?
    Kaunista kevättä toivotellen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, Roomeo kiittää :) Ei se kyllä niin kauhean siro luonnossa ole ;D painaa 8-9kg

      Poista
    2. Hyvää kesän alkua teille myös! :)

      Poista