lauantai 14. huhtikuuta 2012

Musti ja Mirri

Hihii mami osti mulle Mustista ja Mirristä uuden lelun! Maksoi 3,90€ ja se on nyt mun uus lempilelu :) Samalla reissulla mami toi myös kuivattua naudan maksaa, nam.





Lelu sai heti kyytiä!


Tässä muuten muille koirille hyvä huomion haku vinkki (jos omistaja ei huomioi sinua 24/7!)
Eli mulla on takapihalla tosiaan oma tarha. Menin sitten eilen raapimaan takaovea, että mami päästäisi mut ulos. Kun mami tuli avaamaan oven, juoksin täysillä uuden (!!) leluni luo ja jäin sohvalle vinguttamaan sitä. Toistin tämän sitten ainakin viisi kertaa :)
Mamin ilmeestä kyllä näki, että ei ollut niin iloinen kuin minä. Oli vissiin jotain "tärkeämpää" tekemistä.. pöh.

Tänään kuulemman meille on tulossa vieraita viettämään iltaa ja grillaamaan. Jee saan olla huomion keskipisteenä ainakin jonkin aikaa kun kaikki tahtoo tulla mua silittelemään :) Saa nähdä miten ilta menee.. 
Kuulin, että jos paljon kavereita on tulossa niin mut viedään sitten hoitoon (mamin äitille). Noh siellä on onneksi mun hyvä kaveri Bella. Se on musta vähän vanhempi maatiaskissa. Sitä on kiva välillä raahata pitkin lattioita ja muutenkin leikkiä yhdessä. Tuo tosiaan voi kuulostaa aika kauhealta, mutta se itse hyökkäilee mun kimppuun ja sitten jahdataan vuoron perään toisiamme :--)

Mä ja Bella :)


Hyvää viikonloppua kaikille! <3 


Koiran kymmenen pyyntöä isännälleen voi mennä myös näin:
1. Kun tulet kotiin, älä hermostu revityistä matoista ja risaisesta sohvasta etkä vihaisesta lapusta postiluukussa, otanhan sinut riemulla vastaan ja olen siitä kertonut päivän mittaan jokaiselle naapurillemme.

2. Kun olet kiireinen, älä suivaannu minusta vaikka olenkin koko ajan jaloissasi, haluan seurata jokaista liikettäsi ja varmistaa että olet (ja pysyt) edelleen kotona.

3. Kun syöt, älä hermostu tuijotuksesta sekä kuolaisista suunpielistäni, vaan sula nappisilmieni anovasta katseesta (saisko palan sitä pihviä?, pliis!!)

4. Kun menet vessaan, älä käske minua poistumaan äläkä kiellä minua raapimasta suljettua vessanovea - enhän voi olla erossa sinusta.

5. Kun viet minut lenkille, älä hermostu jojo-kumipalloilmiöstä, minusta kun on iiihana päästä sinun kanssasi ulkoilemaan (ja naapurin hemaiseva Tassu on taas...tiedätte kyllä mitä;)

6. Kun annat minulle ruokaa, älä kauhistele *krhm* ehkä hieman hiomattomia pöytätapojani, sillä haluan näyttää kuinka rakastan antamaasi sapuskaa (kunhan se on jotain muuta kuin omia napujani, joohan?)

7. Ethän moiti minua siitä, että otan ystäväsi riemumielin vastaan osoittamalla kuinka tervetulleita he ovat, pussaamalla heidät kuoliaaksi (ja suojelen sinua minusta epäilyttäviltä tuntemattomilta henkilöiltä kumealla murinalla)

8. Annathan minun tuoda sinulle lempileluni uudestaan ja uudestaan, vaikka yrität syventyä lempiohjelmasi kinkkisiin ja mieltäkiihottaviin juonenkäänteisiin. Haluan että juuri nyt leikit kanssani.

9. Ethän suutu, vaikka unisena viet minut vielä viimeiselle pissakierrokselle, enkä aiokaan ihan heti tehdä isompia tarpeitani (mikäs kiire tässä vielä on?)

10. Otathan minut viereesi nukkumaan, vaikka yön mittaan sinä olet käpertynyt alaosaa sänkyä ja minä nukun tyynyjen päällä, poikittain. Ja vaikka aamulla minä nukun sängyn keskellä poikittain ja sinä olet peittoon kietoutuneena pudonnut jo neljältä

Noudatan itse näitä aika hyvin =)

5 kommenttia:

  1. ihanat noi pyynnöt ! Nauroin iha vedet silmissä :D

    VastaaPoista
  2. Mullon kans tollanen lelu! Mut se on oranssi, sen nimi on Kettu Kettulainen. Kissakamut on kivoja, niitten kans täytyy vaan olla aina vähäsen varuillaan, kun niillä on ihan hirmusen terävät kynnet ja ne saattaa muuttaa mieltään ystävyssuhteen laadusta hyvinkin nopeesti...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että! :) Mami meinas mulle ostaa ensin pinkin, mutta onneksi vaihto viime hetkellä kuulemman siniseen.
      Totta myös tuo kissa juttu. Bella vaan läpsii mua onneksi ilman kynsiä :D Mutta kyllä mä oon varovainen!

      Poista
    2. Haluisitteko liittyä ihan lukijaksi tällä sivulla? =)

      Poista