torstai 12. huhtikuuta 2012

Tallilla

Pääsin tänään mamin mukaan tallille, koska mami ei voinut mennä vielä ratsastamaan.
Voi että niitä kakkakikkareita ja uusia hajuja! Se oli mun unelmien paikka. 
Mulla oli niin hauskaa, etten muista koska on viimeksi ollut :) En pelännyt mitään vaikka mami luuli, että arastelen taas uutta paikkaa.

Voi että, kun oisin halunnut syödä ihan antaumuksella niitä kakkakikkareita. Mm, ja ne oli vielä isoja, kun kotona oon vaan löytänyt jäniksenpapanoita. Mutta ei mami oikeen antanut mun syödä niitä... tietty aina välillä nappasin vähän suuhun :3

Olisin tahtonut tehdä hevosiin vähän lähempää tuttavuutta, mutta mami sanoi että se voi koitua mun kohtaloksi? Hmp. Eli siksi jouduin olemaan narun nokassa.. 
Käytiin myös käppäilemässä lähi maastoreiteillä ja oli tosi hauskaa! Olin tietty ihan kurainen reissun jälkeen ja jouduin kotona tassu ja mahanalus pesulle. 

Noi hepat oli niin kivoja! Mutta en saanut mennä haisteemaan niiden pyllyjä :/

Hieno haara-asento !

Lumessa kierimisen jälkeen.. =)

Nähtiin tänvuoden ensimmäinen nokkosperhonenkin. Vähän on raukalla näköjään siipirikko :(

mmmm. Tän jälkeen olin ihan litimärkä.. hups.



Oikealla on mamin vuokrahevonen Lupu :)

2 kommenttia:

  1. Todella kiva kuvasarja! Kuinka kiinnostuneina hevoset tarkastelevat Roomeota ja kuinka hauskoja ilmeitä Roomeo esittää. Nätti poika, tuo Roomeo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) vastasin ensin tähän kommentiin sähköpostissani ja luulin, että se tulee näkymään täällä. Mutta ei vissiin.. :D

      Poista