sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Tyttöystävää etsimässä

Tänään kävin herättämässä mamin puoli 9. Sen jälkeen syötiin ja pakattiin tavaroita pikku matkaa varten :) Eli lähdettiin katsomaan mulle koira kaveria Hämeenlinnaan. 

Ajomatka kesti n. 2h, se on pisin aika mitä olen istunut autossa. Pysähdyttiin tosin yhteen kahvilaan ja se oli järven rannalla <3 Siellä sain vähän hepulikohtauksia ja juoksin ympäri kahvilan pihaa =)  


Kahvilan pihalta :)
Hepuli, mami ei onnistunut kuvaamisessa vaan :/


Tälläkertaa jouduin istumaan yksin takapenkillä. Mami luuli, ettei tästä tule yhtään mitään ja alan itkemään ym. Mutta mäpäs istuin ihan hienosti koko matkan! Tai oikeestaan nukuin..

Koira mitä käytiin katsomassa on nimeltään Iloona. Se on tosi pieni tyttö :) Se on rodultaan sekarotuinen, mutta aivan varmasti siinä on jackrusselia.
Oli todella mukava nähdä se ja sen toinenki kaveri, mittelspiz poika Pepi. 
Mä olin tosin koko ajan kiinni uudessa jäljetysliinassa, etten karkaa omille teille.. Muut koirat saivat tietenkin juosta vapaana.. pöh. Mutta samalta mustakin tosin tuntu, kun olis vapaana ollut. Naru vaan tuli perässä ja välillä kiristy jos menin liian kauas.

Ensi viikolla saadaan tietää, valitaanko mami ja Juuso Iloonan uusiksi omistajiksi :) Jännityksellä odotetaan. 
Sitten mulla olis aina leikkikaveri! 


Minä, Pepi ja Iloona



Iloona :) Ehkä mun uusi kaveri.


2 kommenttia:

  1. Määki haluun tyttöystävän!

    Mistä toi ihmisväki on keksiny noi jäljestysliinat, ku ei me tipsut ees olla mitään jäljestäjäkoiria? Vapaana pitäis saada kiitää, olen sitä mieltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :)

      Jep oon ihan samaa mieltä! Mutta onneksi mun mami tajusin ton jäljestysliinan, on se kuitenkin paljon kivempi kun olla flexin päässä -.-

      Poista