lauantai 21. huhtikuuta 2012

Sateinen lauantai

Moikka pitkästä aikaa! 
Mamilla on ollut tosi kiirettä töiden kanssa, joten en ole päässyt koneelle ilman mamia ;)

Viime viikolla ei ole tapahtunut edes mitään erikoista. Mamilla oli iltavuoro, joten se oli aina illat poissa :( Ja mä jouduin keksimään itselleni tekemistä.
Niin ja Juusokin oli koko viikon töissä Lahdessa joten sitäkään en nähty, kun vastan perjantaina. 
Mamin iskä kävi mut sitten vkolla ruokkimassa. Koska tuli itse niin myöhään vasta töistä, että olisin ollut ihan nälissään täällä.

Mami tuli tiistaina klo 24.00 kotiin. Mua ei tietenkään yhtään väsyttänyt, kun olin koko päivän nukkunut! Eli tein aikasemmassa postauksessa mainitsemani huomionhaku jutun uudestaan.
Homma meni näin:
Mami meni nukkumaan. Hain oman leluni ja menin vinguttamaan sitä mamin viereen, noh välillä se heitti mulle sitä lelua sieltä sängynpohjalta :D
Sitten lähdin olohuoneeseen ja aloin raapimaan takaovea.. mami nousi ihan unissaan ja tuli päästämään mut ulos -- juoksin sitten täysillä karkuun lelun kanssa. Toistin tämän vielä kerran ja sitten vaihdoin eteisen oveen. Mamilla ei kyllä ollut yhtään niin hauskaa kun mulla :( 
Lopulta se kanto mut eteiseen ja vei yövaatteissa mut ulos :D ja päästiin rauhassa nukkumaan.

5.5 olisi mätsärit Paimiossa, mutta saa nähdä mennäänkö. 

Minä ja mami viikonloppuna :)



Lisää lukijoita kaivattaisiin, että saataisiin arvontoja ja kilpailuja pystyyn! Mami on ihan hulluna sellasiin.

ps. Mamilla on nykyään punanentukka :o




3 kommenttia:

  1. Noi iltavuorot on kyllä ihan pyllystä, mun mamma on kans ollu joka ilta poissa. Tosin se tulee jo niinkin aikaisin kotiin, että näin päivien pidentyessä ehditään vielä melkein valoisalle iltalenkuralle. Sit ku noi ihmiset ei tajua sitä, että ei meitä koiria nukuta ku ollaan koko päivä vedetty sikeitä, pitäis leikkiä ja lenkkeillä ja tavata ystäviä sitten iltasella!

    VastaaPoista