tiistai 10. huhtikuuta 2012

"Onni on koiranpennun pissa jonkun toisen matolla"

Jee mami on mun kanssa tänään kotona, koska sai sairaslomaa kovan yskän vuoksi. Ja ei pysty nukkumaan öisin ja herätys olisi ollut 5 aikaan aamulla. Mutta jee ei tarvitse olla yksin!

Käytiin aamulla lyhyempi lenkki, kun mami meinasi yskiä keuhkot pihalle :( 
Ulkona oli niiiiin paljon hajuja, etten millään malttanut nostaa kuonoa maasta tai liikkua reippaasti. Sitten se tapahtui -- näin pellolla 5-7 minusta vähän suurempaa lumikasaa.. minusta ne kyllä olivat hirveitä mörköjä,otuksia, eläimiä mitälie, jotka yrittivät syödä mut elävältä !! Nostin kaikki karvani ylös (näytin kuulemman ihan leijonalta), tuhisin ja kiersin kikkareet kaukaa. Mentiin kuitenkin mamin pyynnöstä katsomaan niitä lähempää ja ei ne enää sillon yrittäneet syödä mua. Kävin vähän niitä haistelemassa ja tassuttelin niiden yli :)

No mitä nyt taas? Älkää häiritkö mun dataamista....

Tulen kotiin. Koira heittäytyy minua vasten. "Missä sinä olet ollut? Viivyit niin kauan. Kaipasin sinua, kaipasin sinua, kaipasin sinua. Rakastan sinua, rakastan sinua, rakastan sinua. Mitä kassissa on? Onko minulle jotakin? Oi, anna kun nuolaisen korvaasi. Oi, anna minun pureskella käsineitäsi. Sinä olet KOTONA! "
(Pam Brown)

2 kommenttia:

  1. Lumikikkareet voi olla tosi pelottavia. Mut tiäksä sellaset lumiukot? Ne vasta kamalia onki, pitäny pari kertaa päästää oikein mahtava vahtihaukku niille, kun ovat koittaneet kimppuun tulla.

    Mamille pikaista paranemista! Onni on pieni lämpöinen koiralainen sairaslomalaisen kainalossa :)

    VastaaPoista
  2. Jep niin on. Mä en oo tänä talvena tainnu nähä yhtään tollasta lumiukkoa, onneksi! -Roomeo

    Ja kiitos :-) Kyllä täällä koitetaan parantua.. tänään olin töissä 4h ja sitten oli pakko lähetä terveyskeskukseen, kun tuli niin kipeä ja kamala olo. Nyt taas saikkua perjantaihin.. Eli Roomeo saa huolehtia musta, kun Juuso on töissä. :D -Mami

    VastaaPoista