keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Hovi Pet

Mami innostui taas vähän tilaamaan mulle jotain krääsää.. Tällä kertaa kohteena oli lemmikkieläintarvikkeiden verkkokauppa Hovi Pet. Siellä oli kuulemman todella pajon kaikkea kivaa, mutta jostain oli pakko luopua joten mami tilasi mulle vaan seuraavat tuotteet:


1. Turvallisuutta autoiluun! 9,90€
"Koiran Autovaljaat on välttämätön väline sinun ja koirasi turvallisuudelle autossa, jossa ei ole häkkiä."
-Koiran valjaat on valmistettu kestävästä nailonista ja on pehmustettu rinnan ympäriltä
-Kiinitetään auton tyrvavyöhön
-Parasta laatua markkinoilla
-Turvalukoilla
-Soveltuu jokaiseen autoon

2. Jälkiliina classic 10,90€
"Vahva 20mm., EU:ssa valmistettu nylonliina koiran hallitsemiseen kaukaa tai jäljestämiseen. Ei juutu risukoihin tai puiden oksiin. Pistoolilukolla. Saatavana 3 pituutta, 10, 15 ja 20m."  

Jälkiliina kuulemman siksi, että karkailen.. Pöh, tykkään vaan mennä tutkimaan asioita vähän kauemmas ja mami on tietenkin heti sydän syrjällään, että nyt sitten otin ja lähdin. Pöh en mä mihinkään lähtisi =) Mutta kai on parempi vaan kulkea liinan jatkona, eikä aiheuttaa mamille harmaita hiuksia. Tietty pääsen sitten vapaaksi kun on vaikka joku iiiiiso aitaus.

Ja mulla kyllä on jo autovaljaat, mutta ne alkavat käydä jo vähän pieneksi. Voisin jopa laittaa tänne myntiin ne =) Ovat hienot maastokuvioiset ja maastonvihreät! 

http://www.hovipet.fi

http://www.hovipet.fi


Mami sai perjantaihin saakka sairaslomaa, joten jeee se on mun kanssa kotona ja voidaan löhöillä ja viettää aikaa yhdessä! =) 

Nyt mä menen pyytämään sitä leikkimään mun kanssa. Ja leikki menee jotakuinkin näin:
Murisen ja tuon mamille yhden osan sen vanhoista (koska rikoin ne..) rintaliiveistä (taitaa siinä olla yksi kuppi ja jotain olkaimia..) Sitten mami heittää sitä mulle ja juoksen sen perässä edestakas kämppää ja tietty vähän murisen ja tuhisen samalla. Välillä jähmetyn ja taas leikki jatkuu. 
Sitten, kun saan lelun itselle, lähden juoksemaan mamia karkuun! Ja juostaan täällä hulluina ja leikki loppuu siihen kun mami saa kauheen yskäkohtauksen ja meinaa tukehtua. Niin ja tietty tuon aina sitä rintsikkaa takaisin mamille, että saadaan vähän vetää sitä kilpaa(siis vetoleikki youknow? älkää ajatelko kaksimielisesti..). Ja sitten mami heittää sen taas mulle jne.


Toivottavasti viikonloppuna ois nätti ilma, että saisin löhöillä tuolla terassilla :)
Nyt sää näyttää tältä.. Lämmintä ainakin, mutta voishan se aurinkokin vähän enemmän pilkahtaa..


http://www.ilmatieteenlaitos.fi


"Koira on kovin harkitsematon. Se ei ikinä vaivaudu utelemaan, olitko oikeassa vai väärässä; ei ikinä piittaa, kuljetko ylös vai alas elämän tikapuilla; ei ikinä kysele, oletko rikas vai köyhä, viisas vai tyhmä, pyhimys vai paholainen. Niititpä sitten onnea tai onnettomuutta, hyvää tai huonoa mainetta, kunniaa tai häpeää, se pysyy rinnallasi, lohduttaa sinua, vahtii sinua ja suo sinulle koko elämänsä..."
(Jerome K. Jerome)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti