maanantai 7. toukokuuta 2012

"kaksi pientä elefanttia marssi näin.."

Nyt se on tapahtunut! Olen saanut vihdoin ihan oman parhaan kaverin, jonka kanssa riehua täällä kotona :) Olen aiiivan innoissani. 

Mami, minä ja Juuso lähdettiin lauantaina ajamaan Hämeenlinnaan hakemaan mulle tyttökamua. Ajomatka kesti taas sen kaksi tuntia ja mä nukuin kiltisti takapenkillä. Pysähdyttiin kyllä välillä taas jaloittelemaan (ja pisulle).

Meno matkalla

Siinä mä tuijotan mun uutta kamua. Se joutus tollaseen boxiin.


Kotona alkoi sitten kauhia nuuskiminen ja tutkiminen ja loppujenlopuksi leikkiminen :) mami ja Juuso nauro meille vedet silmissä, kun juostiin ympäri kämppää ja välillä ovesta ulos ja taas sisään. 
Ihanaa nyt kun saa riehua jonkun samanlaisen kanssa, ei mamista ja Juusosta oo tälläseksi leikkikamuksi =) 

Mami puhui jotain, että Ilonalla on joku leikkausaika maanantaina - puhui jostain steriloinnista (?) Sitten se ei kuulemman enää tuoksu mulle niin vahvasti. 
Nyt oon meinaan aina välillä kulkenut nenä kiinni Ilonan pyllyssä ja nuollut ja kuolannut lattialle.. -.- Noh on mullakin haluni.... kröhöm.
Noh siirrytääs sivistyneempiin asioihin, eli Ilonan tietoihin:


Nimi: Iloona
Lempinimi: Ilona
Rotu: Seropi (ainakin jackrusselia siinä varmasti on!)
Paino: 5,5kg
Ikä: Arvioitu synt. aika 24.6.2011 / 1v

Ilona tosiaan on rescue koira. Jonka rekku rescue yhdistys pelasti Viron kaduilta. Joku idiootti "@#!!%& on jättänyt raukan sinne. Onneksi Ilonalle kävi hyvä tuuri ja se pääsi kuukausi sitten Suomeen kotihoitoon josta sitten tuli meille :) Meiltä se saa hyvän loppuelämän kodin mun rakkaana <3

Rekkujen sivulla etsii todella moni koira ja kissa sitä omaa ihmistä. Minusta nuo eläimet jos jotkut ansaitsevat toisen mahdollisuuden! 
Mami aikoo liittyä rekkujen kannatusjäseneksi ja lahjoittaa niille joka vuosi 20€ tai jopa bonusta. KAIKKI APU ON TARPEEN !!!



"Älä pureee"





Anna nyt se nami...

Huomatkaa kuola tippa


PS. Näytän muuten ihan järkyttävän lihavalta liike/juoksu/leikki kuvissa. Mutta se on se turkki, se pörhistää mua!


HYVÄÄ KESÄN ALKUA KAIKILLE !


6 kommenttia:

  1. Ihana Ilona ! Mäkin mietin ennen Epun hankintaa, että oisin pelastanut tuolta/muilta pelastuskoirayhdistyksiltä koiran, mutta se jäi siihen, ettei vanhemmat oikeen luottanut koiran ostoon ulkomailta.. tai edes suomessa kotihoidossa olevaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tuo rekku rescue on luotettava paikka. Kaikki koirat on rokotettu, madotettu, sirutettu, leikattu(tai leikataan), eläinlääkäri on tarkastanut ne ja todennut terveiksi, niillä on myös lemmikkipassi.

      Ainoa mitä ei voi ikinä tietää, muuttuuko koiran luonne kun se tulee tarha oloista kotiin. Ja jotkut voivat olla todella arkoja ja pelokkaita.
      Ilonan kohdalla näin ei onneksi ole :)Tai onhan Ilona vähän arka uusille asioille, mutta muuten todella sympaattinen koiratyttö! Tietenkin aloitetaan pentu/perustottelevaisuuskurssit hänen kanssaan.

      Poista
  2. Onnea uuden perheenjäsenen johdosta! Tottahan toki koira tarvitsee aikaa tottuakseen uuteen kotiinsa, uusiin ääniin ja tapoihin ja reviirikin on tuntematon. Hyvä, että Ilonalla on koirakaveri, helpottaa kotiutumista.
    Olen iloinen myös Ilonan puolesta, että sai hyvän kodin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Nyt voisi melkein jo sanoa, että Ilona on täsyin kotiutunut. Ei ole merkkejä mistään etteikö olisi. Tuolla ne Roomeon kanssa leikkii ja nuolevat toistensa naamoja =)

      Poista
  3. Ihana uusi kamu! Liityin sun blogin lukijaksi :) Onnea Ilonasta, kaunis tyttö on :)

    VastaaPoista