maanantai 21. toukokuuta 2012

Mätsärit part. 2

Moikka taas "pitkästä" aikaa. Mamilla on ollut tosi paljon kiirettä opiskelujen ja työn kanssa ja Ilonakin on toipunut leikkauksesta, joten ollaan pidetty pieni kirjoitus tauko.

Osallistuttiin mamin kanssa helatorstain mätsäriin, joka järjestettiin Salon mustin ja mirrin pihalla. Valitettavasti tästä ei ole kuvia, kun Juuso joutui jäämään Ilonan kanssa kotiin, niin ei ollut kuvaajaa :(

Osallistuttiin luokkaan pienet ja ei siellä niin hirmusesti koiria ollut, kun oli aika sateinen keli. 
Mua taas vähän jännitti alkuun aika paljon ja vähän jopa itkeskelin.
Kehässä esiinnyin kuulemman taas hyvin, mutta ------- meinasin purra tuomaria -.- 
NO, kyllä se vähän pelotti, kun tuntematon täti kurottautuu mun ylle ja tulee sörkkimään, eikä ees antanutu haistaa tmv. Ärähdin aika kovaa, eikä mami ollut ikinä nähnyt mua niin kiukkusena ihmiselle
Olen meinaan aina antanut katsoa hampaat niin eläinlääkärin, kuin viime näyttelyiden tuomarinkin. Mutta poikkeus oli tässä, että mua ei nostettu pöydälle! Olisi ollut paljon turvallisemman oloista jos ihminen olisi ollut samalla tasolla kuin minä. Ja niin me ollaan opeteltu.. Mami oli aika pettynyt, kun kehässä kuitenkin oli pöytä! 
Noh muutkin koirat kyllä pelkäsi sitä ;) 

Eli siis saatiin sininen nauha ja näytepussi jotain raksuja. Me ei syödä raksuja, joten en tiedä mihin ne käytetään kun on kuitenkin tosi pieni pussi.


Tänään on ollut +25 lämmintä! Mä en tosiaan kovin paljon viihtynyt ulkona tän kamalan paksun turkin kanssa. Onneksi mami puhui jostain viilennys takista. 

1.5. / Hmm, eikö tää ollukkaan mulle?


Hyvää kesän alkua kaikille!  
ps. mamilla on synttärit keskiviikkona ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti