tiistai 29. toukokuuta 2012

Mökkeilyä

Oltiin sunnuntaina Juuson äidin miehen mökillä Perniössä. Se on aivan iiihana paikka <3
Aina ennen, kun ollaan oltu siellä en ole päässyt vapaaksi - mutta nyt Ilonan ansiosta saatiin juosta villinä ja vapaana. En mä mihinkään lähtenyt..

Mamin sydän tais melkeen taas pystähtyä, kun olin "hävinnyt". Kuulin kun ne huuteli mua ja rapisutti pussia, mutta en vaan jaksanut liikkua - meinaan siellä saunan alla oli niiiin viileää! Noh kyllä herkut voitti lopulta ja kun ilmestyin sain kuulla ettei sinne saa mennä, voi olla kuulemman käärmeitä, jotka voi myrkyttää mut :( En siis päässyt enää saunan alle..

Juostiin Ilonan kanssa niin kovin ympäri pihaa, että vahingossa vähän horjahdin ja tipuin kaislikkojen läpi veteen. Sitten kierin mudassa, hiekassa ja nurmikossa. Päätin naamioitua ;)
Mami tietenkin nauroi ihan vedet silmissä! Ilkeetä, kamalan vahingon iloinen.

Menin myös miljoona kertaa kierimään perunaistutusten päälle ja mami sai aina hakea mut pois sieltä, hihi. Kyllä mä tajusin ettei sinne ois saanut mennä, mutta mutta... 

Kuvat kertovatkin hyvin loput tarinasta ;) Voitte heittää villin veikkauksen, jouduinko kotona pesulle..



Mmmm..


"Löysimpä kerran takapihalta, tipsukoiran mättään alta. Hämmästyin ja tuntui pahalta, tipsukoira näytti lahnalta. Naaa naaa nanana" Mami on ilkeä

Mamiii !

Naamio, nyt mua ei tunnisteta.



(MUN) uus lempilelu <3

2 kommenttia:

  1. Aika komee naamioituminen!:D Mä saan aina metsälenkuroinnin ja etenkin rannassa möyrimisen jälkeen lisänimen rapa-elmeri. Kivalta näyttää! Myös uusi hieno lelunen :)

    VastaaPoista
  2. Komea kurakalle tuo Roomeo! Ilona ilmeisestikin siistinä tyttönä pysytteli poissa kaikesta likaisesta...

    VastaaPoista