maanantai 14. toukokuuta 2012

Kuva postaus

Tässä kuvia viime viikolta :) Ollaan keritty käymään koirapuistossa, tassukallion treenialueella ja mammalla ym. 
Ainiin! Mut päästettiin jo ihan kunnolla vapaaksi mammalla!! En mä mihinkään lähtenyt ;) Juostiin siellä ympäriinsä ja käytiin välillä talon takana tai pellolla, mutta tultiin heti kun mami huusi, niin luokse.

Ja musta perkule löytyi viime perjantaina punkki !! Hyi, se kamala otus oli tarrautunut mun niskaan ja imi musta verta. Mamia ällötti se tosi kovin ja siitä tuntus, että kokoajan joku ötökkä kävelee sen selässä, hah.
Juuso rohkeena otti punkin punkkipihdeillä pois mun niskasta ja mami on nyt putsannut sitä pari päivää ja nyt siinä ei ole enää mitään jälkeä. Kamalia tollaset mönkijät.
Mami alkaa syöttämään mulle valkosipulia, pitää kuulemman punkit loitolla. Ei meinaan tykätä noista punkkiliuoksista, kun ovat niiin kamalaa myrkkyä ja vaarallisia jollekkin koirille :( jos löydetään jotain lievempää/homeopaattista tmv niin heti käyttöön vaan.

Ilona toipuu parhaillaan leikkauksesta tuolla portin takana. Mä en saa mennä sinne kun mamin mukana vähän katsomaan. Nuolin kyllä Ilonan naamaa ja menin sen viereen nukkumaan :) Paranemisia Ilonalle <3

HYVÄÄ MYÖHÄISTÄ ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE ÄIDEILLE !

@ Tassukallio / oon ehkä maailman söpöin?

@ Tassukallio



" Mamiii kato mua "



Löydettiin uus kiva lenkki paikka :)

Hyvää äitienpäivää, äiti <3 + muut äidit
Ilona sai uusia leluja.... mutta mä tahdoin ton pehmo luun !!

Väsy ja ulkona oli liian kuuma

<3
Wiiii. @ Koirapuisto
@ Koirapuisto / ei me kyllä yleensä käydä koirapuistossa, mutta tää kerta oli poikkeus :) Käydään mielummin koirahallilla tai maaseudulla juoksemassa vapaana.



1 kommentti:

  1. Kiva toi puro tuolla metän keskellä, siihen olis hyvä tipsun kastaa talviturkki! Onko sulla kuuma? Ku mää läähätän jo nyt aika kovasti lenkuroitten aikana, vähän kauhulla ootetaan kesää, mulla kun tätä turkkia riittää...

    VastaaPoista