maanantai 9. heinäkuuta 2012

Menoa ja meininkiä!

Täällä on tapahtunut taas kaikenlaista, joten pakko tulla välillä tänne infoamaan.

Sunnuntaina otettiin suunnaksi mamin serkun mökki, joka sijaitsi vähän reilu 30km päässä meiltä. Ja kappas mitä perillä mua ja Ilonaa odottikaan! Kaksi mäykkyä, hehe. 
Mäykyt olivat Olga ja Guni. Ne ovat mua vissiin pari kuukautta nuorempia ja ollaan nähty aikasemminkin. Siitä tosin on melkein 2-vuotta aikaa ;)

Perillä tosiaan tehtiin tutustumis haistelut ja Ilona aloitti heti jo leikkinsä. Mä lähdin yksinäni tutkimaan ja haistelemaan paikkoja. Siellä mä juoksentelin ja vilahtelin yksinäni, kun muut riehus hulluina. Kävin kyllä välillä mamin luona jos vaikka jotain herkkuja saisi =) 

Kun olin tutkinut kaikki hajut ja paikat niin mäkin ryhdyin mukaan leikkiin. Siellä me kaikki juostiin pää kolmantena jalkana pitkin metsiä, teitä, pusikkoja ja mitä vaan eteen tulikaan. 

Lopuksi oli niiiin kuuma, että uin elämäni ensimmäistä kertaa !! (mami vähän avitti, kun en heti hoksannut tän jutun tarkoitusta) mutta hyvin mä rantaan pääsin. 
Ilonakin ui ja tietty mäykyt..  niille se oli jo tuttua hommaa. 

Paluu matkalla käytiin moikkaamassa serkun mäykky vauvoja, jotka olivat 7vkosia. Ei tosiaan päästy niiden kanssa kun näköetäisyydelle. Olivat meinaan pentutarhassa. Mä tosin vähän vierastin niitä pikkusia möykkyjä.... 

Tutustumishaistelu menossa


Hihi nenä vähän hiekassa.. miksiköhän?





Kui musta tuntuu, että kaikki seuraa mua joka kuvassa ?!



Ded



"Dont kill me" :D






Pakko oli uimisen jälkeen kieriä hiekassa :)
Tässä me ollaan pikkusina :)


Hyvää alkanutta viikkoa kaikille !!
- Romppu

2 kommenttia:

  1. Seurataan johtajaa... eli tipsua ;) Tai sit menit niin kovaa, ettei muut pysyny perässä?

    Märän turkin hierominen hiekkaan on ihan huippua. Ihmisväki ei vaan jostain syystä osaa arvostaa sitä...

    VastaaPoista
  2. Jep johtajaa juuri =) Kyllä mä voitin noi mäykyt mun juoksulla, mutta perkule toi Ilona on ihan hullun nopee. Ihanku ohjus.

    VastaaPoista