maanantai 30. heinäkuuta 2012

Kohaus match show 25.7

Mentiin tosiaan viime keskiviikkona Koskelle mätsäreihin. Siellä oli todella paljon koiria! Jo pienten luokassakin oli 50 koiraa. 
Oltiin Ilonan  kanssa tosi kiltisti tai mitä nyt Ilona välillä egoili vähän muille koirille. Mä pysyin aika lailla hissukseen, en tahtonut isompia kimppuuni.

Kehässä juoksin taas ihan hienosti, mutta olin ihan märkä. Oltiin mamin serkun tuttujen näyttelyteltassa pitämässä sadetta, kunnes mamin serkku nosti katolta vedet ja mä olin just siellä alla ja ne kaikki tuli mun päälle :D Noh nopeasti mä kuivuin.

Tuomari kehus mun hampaita. Oli kuulemman päivän parhaimmat hampaat. Sain kuitenkin sinisen nauhan. 
Sinisten kehässä olin ykkönen!! (sinisiä pikkukoiria oli 25) Sain ison pokaalin, ruusukkeen ja mustin ja mirrin namipussukan! :) Voi että mami oli ylpeä. Ei mua silleen ne pokaalit kiinnostanut.. 
Best in kehässä ei sitten enää sijoituttu, mutta ei se mitään. 
Oltiin vasta klo 22 kotona. Rankka päivä.

Ilonakin esiintyi hyvin. Kävi ehkä hieman ylikierroksilla :D Ja otti kuulemman esiintymisvaihteen liian myöhään päälle. 



Hienosti annoin katsoa hampaat :)

Hieno Ilona!




Mami myrtsinä :D Mun vieressä koko näyttelyiden paras koira :)

2 kommenttia:

  1. Aika rajun näkösesti katto toi tuomari hampit :o ? Eiks Roomeo sanonu mitään tosta ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei meinannut mitään. Voi olla, että näyttää tossa kuvassa rajummalta mitä se oikeesti oli :>

      Poista