maanantai 23. heinäkuuta 2012

Hey

Heii everybodyy.

Mulla ois vaikka mitä kerrottavaa, mutta nyt kerkiä kirjottelemaan mitään hirveän pitkää tekstiä. 

Ollaan saatu olla Ilonan kanssa nyt melkeen joka päivä jollakin lenkillä vapaana :) On tosi hauskaa, kun joku ei roiku hihnan päässä kokoajan ja saa juosta ja riehua pitkin pusikoita.
Ilonalle tuli tosin metsässä joku haava tassuun ja nyt se vähän aristelee sitä hiekalla.. Mä olen haavoittumaton! 

Tänään päästiin taas maaseudun rauhaan juoksentelemaan, vaikka olikin aika sateinen ja huono ilma. Mammalle on aina kiva mennä, kun sieltä saa herkkuja =)

Mami ja Juuso on nyt ihan tosissaan aloittanut katsomaan asuntoja Turusta. Eli meillä olisi kuulemman edessä muutto uudelle paikkakunnalle töiden ja opiskelujen perässä.
Noh ei se mua haittaa. Se voi olla ihan kivaakin! 

Ilona on alkanut ihan matkimaan mua ;) Haukotuksissa sekin päästää sellasen "auuu" äänen nykyään, ruoppaa tyynyjä ym ja röhkii samalla, välillä sen huulet jää silleen, että hampaat näkyy, nukkuu selkänojalla, pusuttelee ja raapii ovea! Keh keh..
Mä taas olen oppinut Ilonalta käden syömisen samalla kun mulle annetaan namuja. Ja tietenkin vapaana pysymisen taidon ;)

Automatkalta kun mentiin mammalle :)


Meidän lähi metsästä, lenkkipoluilta :)

Ilonakin löysi ompun. Ei tosin syönyt sitä, oli vaan vissiin kiva pitää suussa.

Mäkin löysin ompun :) ei ollut hyvää.. 




 Operaatio saalis !!

Mä löysin tässä yksi päivä maasta saalin (linnunsulan). Olin ihan ylpeä löydöstäni ja kanniskelin sen kotin saakka, jossa mami tyhmä heitti sen roskikseen :(
Ilona kuulemman pyydysti ilmasta linnun, mutta pah kyllä mun saalis oli parempi. 




Ylpeänä kannan saaliini kotiin



Hyvää alkanutta viikko kaikille :)

2 kommenttia:

  1. Vähäks komee saalis sulla!

    Ja hei vähäks hianoo, jos sun ihmisväkes suunnittelee muuttoa Turkuun, siellä ois ainaki yks oikein seurallinen tipsu tarjolla teille leikkikaveriks!;)

    VastaaPoista
  2. Voi että mahtavaa! :) Missäpäin Turkua majailet?

    VastaaPoista