lauantai 31. maaliskuuta 2012

Lauantai

Heippa!
Tänään käytiin taas kylässä. Tälläkertaa omistajani mammalla. Sain taas istua Juuson sylissä :) Alkumatkan jaksoin tuijotella ikkunasta ihmisten menoa, mutta sitten väsyin ja otin kunnon lökö asennon ja aloin huilimaan.
Perillä olin tosi innoissani ja en oikeen tiennyt mihin menisin ja kävin kaikki moikkaamassa ainakin kymmenen kertaa, ettei vaan sitten unohdu ;) 
Takaisin tulo matkan nukuinkin sitten taas.. 

Kotona oli kivasti jätetty makuuhuoneen verhot auki, joten pääsin sängyltä tuijottelemaan ulos. Ja kappas, naapuriin tulee vissiin vieraita ja niille oli jännä vähän tuhista lasin takaa.
 Huomenna voi kuulemman tulla jotain pikku noitia? Tiedä sitten mitä ovat.. niin tuomaan jotain oksia ja sitten saavat palkaksi karkkia. Eli saan sitten olla vahtikoirana taas, huh huh. Ja ilmoittaa, että ne noidat sitten saapuu! Mä en varmaan uskalla mennä niitä katsomaan, ovat varmaan aika pelottavia :o

Oltiin just tultu kylään, hetken aikaa jaksoin kattoo kameraan ja sit taas mentiin :)

Mua ei tällä kertaa päästetty vapaaksi juoksemaan höh..

Kotona :) omassa tarhassa. Koitappas ite koskettaa kielellä nenää ;)


mammalla oli kaikkia kivoja pääsiäis juttuja



Apua, huomenna olisi kuulemman match show Salon koirahallilla. Mami kovin on puhunut Juusolle, että osallistuihin niihin. Ja sitten joudun tänään tietenkin pesulle, eih. Pesulle meno ei ole yhtään kivaa :( Mutta kyllä mä yleensä annan noiden pestä mut kunnolla, oon vaan ihan velttona tai en liiku mihinkään ja näytän surkeelta -- jos vähän säälittäis.
Ne olis sitten mun ekat näyttelyt. Mami puhuu, että voisin kuulemman jopa pärjätä jos en olisi niin arka(?) Pöh, esitän vaan välillä vähän ujoa ;) Enkä mä tykkää, että tuntemattomat ihmiset tulee yht'äkkiä luokse ja alkaa lääppiä ja tutkimaan mua. Varsinkaan, kun en tunne niitä yhtään. 


Hyvää viikonloppua kaikille! :) syökää hyvin luita ja herkkuja ;) mami osti mulle mustista ja mirristä poron luita pakasteesta. Nam, söin tänään jo yhden.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti