perjantai 23. maaliskuuta 2012

Esittely

Heippa, olen Roomeo tai oikealta nimeltäni Ziestan Tiibetin Timber. Olen syntynyt 19.7.2010 eli olen jo iso poika! :) Omistajani mielestä olen ehkä joskus hieman ärsyttävä, mutta omasta mielestäni olen täydellinen kultapoika. Olen luonteeltani kiltti ja ystävällinen. Tietenkin välillä hieman villi ja kuuro, myönnän... 
Olen vähän varautunut, kun meille tulee vieraita ja siitä ilmoitakin aina muutaman kerran haukkumalla, että tuo omistaja tietäisi varmasti että joku tulee! 
Minun tarttisi kuuleman harjoitella vielä vähän toisten koirien ohittamista.. en mukamas saisi alkaa murisemaan ja haukkumaan vastaantuleville koirille. Pöh minusta se on kivaa! 
Tykkään löhäillä keskellä lattiaa tai omistajan sängyssä =) Sitten näin kurakeleillä vien tietenkin sinne kaikki hiekat. Seison kyllä kiltisti eteisessä, kun tassut ja maha kuivataan lenkin jälkeen. 

Siinä tosiaan pieni esittely musta. 
Tänään menin herättämään omistajani 9 aikaan. Lätkin sitä tassuilla vähän naamaan, jotta se jaksaisi tulla päästämään mut ulos. Kyllä se siitä hetken tökkimisen jälkeen nousi ja päästi mut takapihalle asioille.. Mulla on siellä oma tarha :) Jossa on ihana juosta rallia ja ottaa näin keväisin aurinkoa. 
Viihdyin ulkona tosin vain vähän aikaa ja tulin sisälle riehumaan. Löysin saunasta omistajan poikaystävän ison työhanskan ja retuutin sitä ympäri kämppää, oli tosi hauskaa!
Omistaja istui vaan koneella.. pöh menin söpösti hanskan kanssa seisomaan tuolin viereen ja johan omistaja sitten innostui mulle sitä hanskaa heittämään. Kun oon tosi innoissani alan ärisemään, murisemaan ja tuhisemaan. Ihmisten mielestä se kuulostaa mukamas hassulta... hmm.

Kuulin äsken, että lähetään ehkä käymään jonkun synttäreillä. Pääsen siis autoon matkustamaan. Se on myös ihan kivaa. 

Hui! Äsken näin, että joku vilahti ikkunan ohitse ja menin murisemaan ikkunaan. Noh se oli sitten kuulemman muovipussi... kyllä nyt vähän hävettää. 

Terkut kaikille tipsuille ja eteenkin sisaruksille jos satutte tätä lukemaan :)
 - Roomeo




tuuli kivasti mun turkkiin =)

Omistaja kehuu mua usein komeaksi.. nyt ymmärrän miksi ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti