perjantai 23. maaliskuuta 2012

Kyläilyä ja autoilua

Huh, nyt ollaan käyty kylässä. Automatka oli taas tosi jännä, ja ihmisille oli kiva tuhista turvallisesti auton sisältä. Juuson sylissä on kivempi istua, kun pystyy katsomaan ulos.. Yleensä istun omissa autovaljaissa ja turvavyössä, joten en näe mitä ulkona tapahtuu :(

Oli tosi kivaa olla pitkästä aikaa olla tuolla "maaseudulla". Sekosin ihan totaallisesti kun päästiin pihaan. Juoksin pihaa ympäri, mutta olin kyllä hihnassa joten en päässyt kunnolla juoksemaan... Sisällä oli kiva nähdä tuttuja ja olin niiiin innoissani !! 
Mami (omistajani..) meni käyttämään mut ulkona jossain vaiheessa, etten vaan pissi sisälle. Pöh! kyllähän mä jo sisäsiisti olen! 
En yhtään halunnut vaan pissata vaan aloin riehumaan ihan tahallani ad/hd:eena ja hinkkasin itseäni lumihankeen ja kierin pienen mäen alas. Oli tosi kivaa, mutta sitten olin ihan litimärkä ja mut kuivattiin oikeen kunnolla pyyhkeellä.  Sen jälkeen oli tietty pakko vähän hinkata itseä vieraitten uuteen mattoon :)

Alko tosi paljon kotimatkalla väsyttämään, joten kääriydyin Juuson syliin nukkumaan. Kotona myös jatkoin sitten päiväunia ja nyt menen takaisin makoilemaan, heippa!

ps. Tässä kuvia mun päivästä, ovat vähän väärässä järjestyksessä kyllä..

En mä kerjää.. tykkään vaan katsella kun muut syö..

hymyilin synttärisankarille kauniisti :)

Ilosena kylässä

mamin sylissä =)

Kyllä muakin välillä väsyttää..

Odotettiin kun Juuso haki abc:eeltä pari arpaa ja putsasi auton takalasi. Huomatkaa mun uudet hienot hurtan valjaat !

Tässä oon ihan säälittävän näkösenä lähdössä ulos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti