lauantai 25. elokuuta 2012

Toys

Hehee mami tuli tänään kaupasta kaksi yllätystä mukanaa - kaksi iiihanaa vinku pehmoa. Mä omin automaattisesti vaaleansinisen pupun, millä oli todella pitkät jalat ja Ilona otti vaaleanpunaisen possun :)
Retuutin lelua taas minkä kerkesin ja Ilona yritti aina välillä tulla salavihkaa varastamaan sen multa, mutta mä oon oppinut hyvin puolustamaan omiani joten Ilona sai tyytyä tappioon.

Otin välillä sen Ilonankin vaaleanpunaisen possun ja annoin Ilonan leikkiä mun pupulla. 

Mami on hommannut meille testiin haukkupannat (murr). Naapurilla menee kuulemman hermot, kun aina välillä jutellaan hieman kovemmin (äänille, vieraille).
Muapas ei mitkä vaan pannat hiljennä, oli siinä sitten sitruunaa tai ei! Ilona oppisi jo, että panta päällä ei haukuta eikä edes päästä pihahdusta. Toinen panta on vaan hajuton ja toisessa on sitruunaa.
Senkus panta ruiskii mä jatkan ilmoitus asiaani :) 

Häntä heiluuu niin piruste :D

Juuso yritti varastaa mun lelun


Ärrrr, et saa !!

Ilona on päättänyt laittaa meidän takapihan uuteen uskoon, joten siksi mutaiset tassun jäljet terassilla. (Juuso ei oikeen tykkää.)

Ilonan possu :)

Mamin taskussa oli jotain hyvää ja oli pakko maistaa. Anteeksi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti