lauantai 11. elokuuta 2012

Oudot tavat

Mun on joka aamu ruuan ja pisun jälkeen pakko saada käsiini mun sininen dinopehmo! Aivan pakko.
Tänä aamulla, kun tulin takasin sisälle en löytänyt dinoa mistään :( Koitin kovin etsiä sitä sohvapöydän alta, sohvan alta, tv tason alta, sängyn alta eikä sitä ollut missään. Noh ihana mami löysi sen sitten hänen vaatteidensa alta (murr).  Ja voi sitä ilon päivää :) Pääsin vähän retuuttamaan dinoa ja mami heitteli sitä mulle pari kertaa ja painui takasin nukkumaan ja minä hetken päästä dinon kanssa perässä. 
Tää on mun pakollinen aamutoimi ruuan ja pisun lisäksi :)

Eilen oltiin mammalla taas ja käytin vähän pidemmällä lenkillä. Oli aivan ihanaa juosta maalaisteitä pitkin. Mä tosin olin alkumatkan kiinni, kun viimeksi lähdin vähän naapurin pihalle seikkailemaan.. Onneksi naapurit on vanhoja tuttuja niin ei haitannut.  Mamilla ei meinaan ollut mitään mulle kelpaavaa herkkua, joten en vaivautunut tulemaan luokse. 




HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE! :)


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti