tiistai 23. huhtikuuta 2013

Hellurei

Täällä tosiaa noli jo kevät jonkun aikaa, kunnes alkoi nää ihanat kurakelit. Mä joudun melkeen joka päivä masu/tassu pesulle tai ainakin mut kuivataan :( Ilonasta lika lähtee vaan pyyhkäsemällä, pyh! 

Oon ottanut nyt muutamien päivien aikana ilon irti kaikista mahdollisista lumikasoista. Ihana vaan hypätä pöhkönä sinne ja kieriä ihan hulluna ja vähän syödäkkin lunta. 

Mami on puhunut jostain matolääkkeestä?! Ei mussa nyt mitään matoja ole, mitä se oikeen luulee? Mä tosin kyllä oon aikasemmin syöny ihan mielelläni sitä tahnaa.. hmm pitäiskö alkaa uhmaikäseksi ja lopettaa yhteystyö matolääkkeen kanssa?

Oltiin sunnuntaina mettäreissulla yhden boxeri tytön kanssa. Mä en tosin oikeen välittänyt siitä, mulla oli kokoajan sellanen olo, että se vie mun nakit! Ilona sitten hoiti leikkimisen ja juoksivat ympäri mettää ihan päättöminä. Mä tykkäsin mielummin tallustella yksinäni ja käydä vähän tutkimassa paikkoja :)




"Älä tuu viemään mun nakkeja ja mamia"

Oon melkeen nurtsin värinen =)


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti