sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

*Koiranpentuilme*

Mami suuttui mulle eilen todella kovin.. hävettää ihan kertoa..
Mamilla oli täällä muutama kaveri kylässä ja kuulin avonaisesta ikkunasta kuinka naapurin koira tuli lenkiltä takasin (en tykkää siitä!) Kun mamin kaverit oli lähdössä, lähdin kuin nato-ohjus avonaisesta ovesta ja koiran kimppuun. Enhän mä nyt sellaselle isolle koiralle mitään mahtanut ja se perkele kävi mun kimppuun... Mami riensi onneksi pelastamaan mut eikä mulle käynyt mitään. Koira oli siis tossa pihalla kiinni yksin. 
Mami oli mulle tosi vihanen... :( Yriti kovin näyttää koiranpentuilmettä, mutta turhaan. Nyt haisen ihan sen toisen koiran kuolalle ja joudun pesulle. Siinä tais nyt sitten mennä kuulemman naapurisopu. 

Mami anna anteeksi! 

Niin ja sain Ilonaltakin nokkaan tässä ykspäivä, kun menin varastamaan sen luun jonka se oli jostain löytänyt. Sain pienen vekin nenään.. Yleensä mami ei jätä meitä yksin luiden kanssa ja antaa molemmille omat, mutta Ilona oli tämän kaivanut jostain sohvan alta.


Kiiidän kuin tuuli 8)





Väistö!








Illan nautintoja..

1 kommentti:

  1. Niinpä. Isoille koirille ei mennä päätä aukomaan eikä myöskään tytöiltä varasteta mitään. Siinä kaksi pienen koiran herrasmiessääntöä. :)

    VastaaPoista