perjantai 26. lokakuuta 2012

Motivaatiokurssi & ensilumi

Ensilumi satoi sitten eilen yöllä meille tänne Saloon. Mä olen ihan innoissani! Lumessa on niin mahtava möyriä ja pyöriä ja ihanaa, kun ei tule kuuma. 
Lenkilläkin olin ihan intona kokoajan. 

Muutama kuva viimeviikolta, kun oli vielä syksy.

Viime sunnuntaina käytiin mamin kanssa koilemassa motivaatiokurssia. Mua vähän jännitti, tai okei jännitti aika paljonkin. Siellä oli neljä muuta koiraa mun lisäksi ja ne haukkui aika paljon ja mua vähän pelotti se.. 
Aluksi olisin halunnut olla jossain ihan muualla, kuin siellä. 

Aloitettiin ohituksilla ja enhän mä siellä mitään muille haukkunut -  vaan tein ohituksen hienosti. Sitten mentiin muutama silta tai joku sellanen mitä pikin piti kävellä. Mä osasin hyvin, kun oon kävellyt paljon tuolla mettässä tukkeja pitkin ketteränä koirana =)
Niin ja alussa piti myös saada kaikki tassut sellaiselle vihreälle pehmeälle palluralle, kyllä se loppujen lopuksi onnistui ;)
Mentiin myös putki ja este. Nekin oli mulle tuttuja. Loppu vaiheessa aloin jo olemaan oma itseni ja häntääkin heiluttelin jo innoissani. 

Mami vielä miettii jatketaanko kurssilla vai lopetetaanko tähän.. Siellä olisi ensi kerralla rengashyppyjä ja jotain muita agility juttuja, mitkä ei ole kuulemman ihan mulle tehtyjä. Ja sitten mami kuulemman miettii, että jos mä en pidäkkään siitä tai se ei ole ihan mun juttu.



Menossa motivaatiokurssille :)

Olin alussa valmis lähtemään kotiin.. tai karvan korjakseen? (huone trimmaajalle)

Tossa takana näkyy silta kumipalleroiden päällä jota myös mentiin :)

Waaaat?! Toiko mun pitäis mennä?!

sähdin Juuson syliin..

Ensilumi <3


24.11 on jälleen match show täällä Salossa. Katsotaan jos nyt päästäisiin osallistumaan. 

Hyvää viikonloppua !!

3 kommenttia:

  1. Kuvat otettu puhelimella, joten mami pahoittelee laatua!

    VastaaPoista
  2. Jopas oli elämyksiä kerrakseen! No, alku aina vaikeaa, lopussa kiitos seisoo - niinhän se menee, joten älä heti "heitä rukkasta naulaan". Ihan viisaasti mami siellä pohtii, sopiiko kaikki temppuilut ollenkaan, matalat jalat ja pitkä selkä, ne on pakko ottaa huomioon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei me jatkettu motivaatiokurssia, kun ne renkaat ym hyppu jutut ei oo mun juttu. Ja muutenkin kun en oikeen tykkää käydä niissä :(

      Poista